
Ousmane Dembélé ja ha triat equip
Dembélé vol parlar directament amb el President
La renovació d’Ousamane Dembélé continua estancada. El jugador francès es nega sistemàticament a acceptar les ofertes que li ofereix el club i proposa unes clàusules inassolibles. L’extrem vol cobrar uns 20 milions d’euros per temporada i, a sobre, vol rebre una prima de renovació com a agraïment per aquest gest tan ‘solidari’ de renovar amb el club que li ha pagat el sou durant tots aquests anys, malgrat passar-se mitja vida lesionat i no haver jugat ni el 50% dels partits disputats.
Dembélé també es nega a formar part d’una operació d’intercanvi i anar-se’n aquest mercat d’hivern. La raó és claríssima: vol seguir exprimint el Barça, esgotar el contracte signat per Josep Maria Bartomeu i, en acabat, signar per un equip que pugui (i vulgui) pagar-li el què demana. També s’oposa a acceptar la carta de llibertat. D’aquesta manera, el Barça el perdria de vista ja i s’estalviaria el seu sou fins al juny. Igualment no accepta marxar cedit. Tres propostes rebutjades que demostren el poc compromís cal al Barça.
Si fins ara la xuleria ja era increïble, ara és màxima. Vol saltar-se totes les regles i vol fer un cara a cara amb el President Joan Laporta. Els representants sempre han estat la figura encarregada de parlar amb els presidents i han actuat com a pont entre la Junta Directiva i el vestidor. Tot i això, el francès vol imposar la seva manera de fer i vol trencar tots els costums del món del futbol.
Considera que aquesta trobada pot desencallar la situació. Tot i això, l’únic objectiu és continuar guanyar temps, marejar la perdiu perquè vagin passant els mesos i poder quedar com la víctima davant l’opinió pública en cas que el President no accepti aquesta proposta. Mentre no renovi, ell seu lloc ha de continuar essent la graderia.
1 pensa en “Xuleria màxima d’Ousmane Dembélé contra Joan Laporta”