Un delinqüent de Girona la fa molt grossa amb atracaments a punta de navalla

Comparteix la notícia

Detenen un jove a Girona

Un delinqüent de Girona la fa molt grossa amb atracaments a punta de navalla

Un delinqüent de Girona la fa molt grossa amb atracaments a punta de navalla

Comparteix la notícia

Detenen un jove a Girona

Els Mossos d’Esquadra han detingut un jove de 19 anys per dos atracaments amb punta de navalla en ple carrer a Girona i per utilitzar les targetes robades a les víctimes per fer compres a botigues de la ciutat. El primer robatori, segons ha conclòs la investigació policial, el va perpetrar acompanyat d’un menor d’edat, a qui la fiscalia de menors citarà properament com a investigat.

Al major d’edat, li atribueixen dos delictes de robatori amb violència i sis estafes bancàries lleus. El primer atracament va tenir lloc el 26 d’octubre. Els dos joves van abordar la víctima a la zona de la Devesa. Mentre un d’ells l’empentava, l’altre l’amenaçava amb la navalla.

Li van robar un mòbil i dues targetes, que van fer servir poc després per pagaments a tres comerços de la ciutat. En total, 60 euros.

Els Mossos d’Esquadra van obrir una investigació i van aconseguir imatges dels sospitosos. Durant les indagacions, van poder relacionar el major d’edat amb un segon atracament del 10 de novembre a la zona de Pedret.

En aquesta ocasió, el detingut va actuar sol i va intimidar a la víctima amb una navalla i la va fer caure a terra per poder robar-li una motxilla.

L’endemà de cometre el robatori, i acompanyat altra vegada pel menor, van fer de nou tres compres amb una targeta robada a la segona víctima. En total, 10,20 euros gastats a dos bars-restaurants de la ciutat.

Els policies van poder concloure que el detingut major d’edat era l’autor dels dos fets i que el segon era un menor que havia participat en el primer robatori i en la comissió de les estafes que es van fer posteriorment als dos robatoris.

La investigació va culminar el 15 de desembre amb la detenció del major d’edat i la identificació del menor.

El detingut amb antecedents policials va passar a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Girona i va sortir en llibertat a l’espera de judici. El menor serà citat davant de la Fiscalia de Menors quan sigui requerit.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.