Decomissen més d’una vintena de gats que malvivien amb una dona a Sant Pere de Ribes

Comparteix la notícia

La Guàrdia Civil intervé a Sant Pere de Ribes

Decomissen més d'una vintena de gats que malvivien amb una dona a Sant Pere de Ribes

Decomissen més d'una vintena de gats que malvivien amb una dona a Sant Pere de Ribes

Comparteix la notícia

La Guàrdia Civil intervé a Sant Pere de Ribes

La Guàrdia Civil ha decomissat 23 gats en un habitatge de Sant Pere de Ribes (Garraf). Els animals vivien a l’habitatge amb la seva propietària, una dona de 74 anys.

Els agents han indicat que la xifra d’animals superava el límit establert per l’ajuntament del municipi, que és de cinc.

En l’operació també es van detectar nombroses infraccions de la llei de protecció animal i es van trobar restes òssies d’un gat a la terrassa.

Cap dels gats tenia microxip i la llar es trobava en una situació higiènica i sanitària “inadequada”, segons la Guàrdia Civil.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.