
Dani Alves vol continuar al Barça fins el desembre
Dani Alves sorprén tothom amb el seu estilisme
Dani Alves ja és jugador del FC Barcelona. Davant de més de deu mil persones, ha signat el contracte sobre la gespa del Camp Nou. Allà, també hi eren presents Joan Laporta, Rafa Yuste i Mateu Alemany. Tots ells, igual que el públic present i els espectadors que miraven Esport 3 des de casa, han quedat molt sorpresos quan han vist la vestimenta del jugador.
Pantalons foscos, americana fosca i de vellut, samarreta fosca (no camisa) i.. xancletes. No portava unes sabates esportives que també se solen combinar amb roba de vestir. Tampoc duia unes sabates clàssiques que fessin joc amb el vestit. Portava xancletes de platja. Unes xancletes que de seguida s’ha tret i ha deixat sobre la gespa, just abans d’entrar dins del terreny de joc.
Alves ha explicat que volia estar descalç per sentir el tacte de l’herba a la planta del peu. “Simplement, Dani Alves” deia el responsable del compte oficial del Twitter, que no se’n sabia avenir. Només una paraula “simplement”. I tot seguit, la imatge, el vídeo. Perquè una imatge val més que mil paraules.
“L’any 2008, Dani Alves va arribar Camp Nou en sandàlies. Avui ho ha tornat a fer. Hi ha tradicions que no es poden perdre mai”, deia una piulada, molt encertada.
13 pensaments en “Dani Alves la fa grossa a la seva presentació amb una vestimenta peculiar”