La darrera versió de Dani Alves que el podria salvar al judici

Comparteix la notícia

Dani Alves insisteix en què la relació va ser consentida

La darrera versió de Dani Alves que el podria salvar al judici

Dani Alves

Comparteix la notícia

Dani Alves insisteix en què la relació va ser consentida

L’exjugador del FC Barcelona, Dani Alves, continua a la presó des del 20 de gener. La jutgessa que instrueix el cas, es nega a concedir-li la llibertat provisional al·legant que els motius de l’acusació són sòlids i que existeix risc de fuga. Tot i això, el seu advocat, Cristóbal Martell, ha demanat deixar-lo sortir en reiterades ocasions, però l’Audiència Provincial de Barcelona ha confirmat aquesta decisió.

Fa uns dies, l’exfutbolista brasiler va demanar tornar a declarar de manera voluntària. Va insistir en què les relacions sexuals van ser consentides i va justificar els canvis de versió. Volia amagar la infidelitat a la seva aleshores dona, Joana Sanz, que ha acabat trencant la relació després de conèixer les informacions publicades per la premsa.

Dani Alves deixa clar que la noia va accedir al lavabo del reservat de la discoteca Sutton per voluntat pròpia i amb la intenció de mantenir relacions sexuals. En els vídeos de l’establiment, quedaria clar que no entren junts, sinó que ella ho fa uns minuts després. A més, el brasiler deixa clar que li va preguntar si li agradava i ella va contestar afirmativament.

La noia hauria afirmat que li estava agradant el que estava fent

Tot va passar la nit del 30 de desembre. Abans, Alves havia anat a sopar i va arribar sobre tres quars de tres. El cambrer els va situar a la taula 6 del reservat i els va fer saber que dues noies s’havien interessat per pujar. Aquestes van començar a fer fotos amb el mòbil i ell i els seus amics es van sentir molestats i van demanar al cambrer que les fes fora. Aquestes van marxar i després van pujar tres noies més.

Una de les noies hauria començat a ballar amb Dani Alves i “vaig notar una bona predisposició”. Tot seguit li va demanar a la noia que anessin al lavabo i ella va accedir. “Em va dir que sí, que no hi havia problema. Li vaig dir que jo anava primer i que l’esperaria dins”.

A partir d’aquí les versions són ben diferents. La noia explica que l’ex lateral la va llençar a terra amb violència i la va obligar a practicar-li una fel·lació i després la violar vaginalment. Quan es va acabar la relació, ell li hauria demanat que esperés uns minuts en sortir. Això, considera Dani Alves, la va molestar i suposa que això hauria motivat la denúncia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.