La proposta de la CUP per solucionar el conflicte bèl·lic a Ucraïna

Comparteix la notícia

La CUP demana una pujada d’impostos a les empreses elèctriques

Mireia Vehí demana pujar els impostos a les elèctriques

Mireia Vehí demana pujar els impostos a les elèctriques

Comparteix la notícia

La CUP demana una pujada d’impostos a les empreses elèctriques

La portaveu de la CUP al Congrés, Mireia Vehí, ha reclamat augmentar impostos a les grans elèctriques, regular els preus de l’electricitat i el gas i recuperar les centrals hidroelèctriques per afrontar l’escalada de preus de l’energia generada per la guerra d’Ucraïna. En roda de premsa aquest dimarts a la cambra baixa, Vehí ha argumentat que fer rebaixes impositives -tal com demana el PP amb els carburants- només servirà perquè les companyies energètiques “tinguin més beneficis”. “La situació és molt crítica, però hi ha alternatives”, ha dit Vehí, que ha defensat “repartir els beneficis de les grans corporacions”.

Vehí també ha demanat “fer ja” l’energètica pública a Catalunya que recollia el pacte d’investidura amb ERC.

Pel que fa a la despesa en Defensa, la portaveu de la CUP ha remarcat que “invertir més en armament no solucionarà” el conflicte a Ucraïna.

1 pensa en “La proposta de la CUP per solucionar el conflicte bèl·lic a Ucraïna

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.