
Cristina de Borbón
Cristina de Borbón continua sent notícia
Des que vam conèixer que Iñaki Urdangarín tenia una amant, no s’ha parlat d’altra cosa. L’ex duque de Palma i Ainhoa Armentia haurien començat una nova vida, lluny de la Casa Reial i lluny del marit d’aquesta, Manuel Ruiz. El diari El Mundo li feia una llista de possibles candidats, on hi havia homes tan coneguts i tan influents com Florentino Pérez o Bertín Osborne. Explicava el diari espanyol que tant ella com la seva germana Elena de Borbón són dones molt atractives imolt interessants.
Des del moment en què es van fer públiques les fotografies, s’ha escrit molt sobre aquest assumpte. Reaccions dels fills, de la cosina Victoria Federica, de l’advocat d’Urdangarín… Un dels millors textos el publica Boris Izaguirre, al diari El País, on es mostra molt contundent cap a la Cristina de Borbón. “La situación es teatral. Hay portadas de ¡Hola! que marcan la historia y la de esta semana puede ser una de ellas“.
Izaguirre ha volgut comentar la imatge en la qual es veu Cristina de Borbón a Ginebra “como una turista más, acompañada por un equipaje normalucho. Una imagen anodina que podría inspirar un poquito de lástima hacia la señora de Urdangarin“.
El veneçolà no es creu aquesta imatge i considera que hi ha molt de teatre. “En tiempos de Instagram, donde todo tiene un filtro, esa pena no es mucha”. I crítica directa a la revista Hola, que sempre ha estat al costat de la monarquia quan ha calgut: “La inusual imagen de portada trasluce un nuevo filtro: el de triste víctima y también el deseo de ¡Hola! de recuperar el timón editorial que, con la reciente portada de Urdangarin enamorado, le arrebató Lecturas”.
Crítica per la seva visita a Abu Dabi a veure el seu pare: “Pobrecita Cristina’. Viajando sola a visitar a su papá a Abu Dabi, cuando durante años ascendía y descendía con soltura de los aviones por la escalera destinada a las autoridades“.
La traca final és espectacular. Per acabar d’arrodonir la crítica, compara Cristina de Borbón amb Omar Sánchez: “Omar se manifiesta dolido, apenado como una infanta. Aunque él sí reconoce que no estuvo a la altura, pero al mismo tiempo aprovecha para enseñar una espléndida colección de zapatillas tecnológicas, con gamuza de colores o estampado animal, que pueden confirmar que Cristina de Borbón necesita hablar con el estilista de Omar para seleccionar una mejor maleta que la que exhibe en ¡Hola!¡Esa maleta hay que dejarla atrás!“.
1 pensa en “Cristina de Borbón rep una rebregada d’on menys se l’esperava”