Relacionen Cristina de Borbón amb un polític del PP

Comparteix la notícia

Cristina de Borbón va triar Iñaki Urdangarín

Jugada bruta de Cristina de Borbón contra Ainhoa Armentia

Cristina de Borbón

Comparteix la notícia

Cristina de Borbón va triar Iñaki Urdangarín

Iñaki Urdangarín i Cristina de Borbón Grecia han decidit “interrompre la seva relació”. Una manera com una altra de dir que s’han separat i que, possiblement, en un futur, tramitaran el divorci. Lecturas ha publicat les proves de l’adulteri aquesta. A les imatges, es veia el ‘Duque Empalmado’ passejant agafat de la mà d’una noia: Ainhoa Armentia, una advocada que treballa al mateix despatx d’advocats de Vitòria.

De seguida, totes les mirades es van focalitzar en la Infanta: “pobra dona”, “li han posat les banyes”, “ho sabia?”, “l’han enganyat”. Dies més tard, hem sabut que les banyes no tenien dies sinó mesos. La relació era pública dins l’entorn familiar des de finals d’estiu. Els fills ho sabien i la ‘víctima’ també. De fet, quan la premsa del cor va entrevistar Pablo Urdangarín, la seva resposta semblava perfectament preparada. No es va alterar gens i sabia què havia de contestar.

Sálvame i Telecinco tenen pólvora per mesos. El programa estrella d’aquesta cadena va explicar que la filla de l’emèrit havia tingut una relació amb un polític del PP abans de conèixer el jugador d’handbol. Finalment, va triar els atributs físics de l’esportista, abans que el poder mediàtic del diputat. Estem parlant ni més ni menys que d’Adolfo Suárez Illana, fill de l’expresident del Gobierno. Primer volia ser torero, però finalment va optar per ser polític.

Ara, vint-i-cinc anys després, s’ha acabat l’amor. Caldrà està atents per veure si la Infanta refà la seva vida amb una altra persona o es queda soltera tota la vida, com ha fet la seva germana després de la ruptura amb Jaime Marichalar. En aquest sentit, des de la ruptura, mai més se li ha conegut cap altra parella, home o dona. Ha preferit centrar-se en l’educació dels seus fills.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.