
Cristina Cifuentes a Telecinco
Cristina Cifuentes menja amb la boca oberta i ensenyant el menjar al costat de Paz Padilla
La expresidenta de la Comunidad de Madrid, aquella que agafava les cremes del Mercadona sense pagar, ha visitat ‘La Última Cena’ de Telecinco, presentat per Paz Padilla i ha fet el ridícul. Els participants proven el menjar, parlen i riuen. La popular ha fet la ‘cuñada’ i ha començat a riure amb la boca plena de menar i, concretament, les dents tacades de xocolata.
La imatge ha estat captada per les càmeres i s’ha fet viral. Molts usuaris de Twitter com en Diego B Fernández ho han recollit: “Cristina haciendo el cuñao con los dientes manchados de chocolate. Surrealismo puro”. Mentre menjava, la presentadora andalusa també l’humiliava: “Te va a gustar porque estás acostumbrada a comer gratis”
Més indirectes. “Por favor, escuchad bien el veredicto, que Cristina tiene un máster en… perdón, digo… en comida, en comida”. L’expresidenta feia política i es feia la víctima. “yo era pringada… comía en la mesa de mi despacho. Me tocaba una crema, cualquier cosa, un poco de pavo. O sea gasto poquísimo”.
La frase final de Paz Padilla no pot ser millor: “Eso no se lo cree nadie”.
1 pensa en “[VÍDEO]: Ridícul màxim de Cifuentes a la tele amb humiliació de Paz Padilla inclosa”