Aquest crack diu NO al Real Madrid i s’acosta al Barça gràcies a Xavi: Vindria de franc

Comparteix la notícia

El Barça té un altre crack gairebé al sac gràcies a Xavi Hernàndez

El Barça es fixa en un davanter del Mónaco

El Barça es fixa en un davanter del Mónaco

Comparteix la notícia

El Barça té un altre crack gairebé al sac gràcies a Xavi Hernàndez

El Barça prepara amb molta intensitat els dos propers mercats de fitxatges. El d’hivern serà intens, possiblement el més intens de la Història del club. Per ara ha arribat Dani Alves. El brasiler cobrarà un sou simbòlic de 155.000 euros anuals, el mínim per llei, i demostra que quan hi ha voluntat de jugar al Barça i es comprèn la situació del club és fàcil arribar a un acord. Una diferència abismal amb Messi que, amb la rebaixa extra del 30 %, hagués cobrat “només” 16 milions d’euros però va preferir el PSG.

Dani Alves estima el Barça i la seva arribada ha provocat una gran il·lusió per tot allò que pot aportar a la plantilla. I dins del camp malgrat que ja té 38 anys encara pot donar algunes alegries. El projecte esportiu liderat per Xavi Hernàndez engresca i això serà clau per aconseguir l’arribada de molts jugadors. El Barça no pot fer molta despesa i busca fitxatges a cost 0. Futbolistes que acaben contracte i amb els que ja es podrà negociar l’1 de gener. No se’ls podrà pagar el mateix salari ni la mateixa prima de fitxatge que altres clubs de primer nivell però poden triomfar i formar part d’un equip nou i amb bona sintonia.

Un dels principals objectius del Barça (i de mitja Europa) és el migcampista Denis Zakaria. Acaba contracte al juny i ja ha comunicat que no renovarà amb el seu actual club, el Borussia Mönchengladbach. Amb 24 anys ja s’ha consolidat a la selecció suïssa (classificada per al Mundial superant Itàlia i amb una millora espectacular els darrers anys) i ha arribat l’hora de fitxar per un gran equip. Zakaria hauria dit NO al Real Madrid ja que creu que al Barça pot tenir més oportunitats i li agrada més el projecte de Xavi.

Al Barça es pot acabar de convertir en un crack i Xavi pensa en ell com a substitut de Frenki de Jong. Jugada mestra per al Barça ja que per l’holandrès es podrien arribar a obtenir 90 milions d’euros (o més si el PSG augmenta l’oferta del City). Un mig del camp que donarà moltes alegries si tenim en compte que també hi ha Pedri, Gavi i Nico González. Amb Boubacar Kamara de l’Olympique de Marsella i Paul Pogba del Manchester United també a l’agenda. I els dos també arribarien de franc.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.