
La clàusula més cara és la de Pedri
Provoquen danys al cotxe d’un jugador del Barça
El debat sobre la responsabilitat dels pàrquings en els danys dels cotxes és habitual. Aquestes empreses han de respondre dels danys que s’hi causen mentre els vehicles hi estan aparcats? Tot fa pensar que sí, doncs es paga un servei d’aparcament i moltes d’aquestes empreses venen el seu producte com a “pàrquing vigilat”. Tot fa pensar, doncs, que haurien de respondre. O ells o l’assegurança.
Un jugador del Barça de bàsquet ha explicat que ha aparcat el cotxe en un cèntric aparcament de Barcelona i que, quan ha tornat, l’ha trobat destrossat. Estem parlant de Pierre Oriola. Ha publicat les imatges a Instagram i s’ha mostrat molt enfadat. L’empresa no ha respost però sí que ha volgut cobrar el servei d’aparcament.
Concretament ha trobat trencats els vidres del darrere del vehicle, el que està just darrere del seient del conductor. “2 hores de pàrquing = 10 euros més un vidre trencat“, ha escrit l’esportista.
De seguida va rebre el suport dels usuaris de xarxes socials que li fan ver arribar el seus comentaris. “Em va passar el mateix dilluns passat“, “A mi em va passar el mateix al carrer Muntaner i ningú es va fer responsable“, “Hem de denunciar-ho” “Ada Colau ha convertit Barcelona en una ciutat sense Llei”. També va comentar el periodista Toni Clapés, que va recordar que “és una vergonya i que mai hi ha un encarregat”.
1 pensa en “[FOTO]: Així han destrossat el cotxe a un jugador del Barça”