Cop del fiscal a Josep Maria Bartomeu

Comparteix la notícia

El fiscal encarrega als Mossos d’Esquadra que investiguin la gestió de Bartomeu al Barça

Publiquen el desastre econòmic de Josep Maria Bartomeu

Publiquen el desastre econòmic de Josep Maria Bartomeu

Comparteix la notícia

El fiscal encarrega als Mossos d’Esquadra que investiguin la gestió de Bartomeu al Barça

La Fiscalia de Barcelona ha encarregat als Mossos d’Esquadra que investigui la gestió de Josep Maria Bartomeu i la seva junta al capdavant del Futbol Club Barcelona a partir de la denúncia presentada pels gestors actuals del club, encapçalats per Joan Laporta, segons ha avançat ‘El Periódico’ i han confirmat a l’ACN fonts coneixedores del cas.

La nova junta ha aportat a la Fiscalia la documentació relacionada amb les presumptes irregularitats detectades després d’encarregar una auditoria externa per analitzar la situació financera de l’entitat.

Aquestes suposades irregularitats afectarien comissions per traspassos de futbolistes, honoraris considerats excessius a advocats o fraccionament de pagaments, entre d’altres.

9 pensaments en “Cop del fiscal a Josep Maria Bartomeu

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.