Un home i una dona la fan grossa a un restaurant de Tarragona

Comparteix la notícia

Causen aldarulls en un restaurant de Tarragona i acaben detinguts després d’intentar agredir els Mossos

Assassinat a trets un home a Tordera

Els Mossos d'Esquadra investiguen una xarxa dedicada al narcotràfic a la presó de Brians 2

Comparteix la notícia

Causen aldarulls en un restaurant de Tarragona i acaben detinguts després d’intentar agredir els Mossos

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres al migdia a Tarragona un home de 30 anys i una dona de 45 acusats d’un presumpte delicte d’atemptat als agents de l’autoritat.

Els fets han passat cap a quarts de quatre de la tarda, quan clients i propietaris d’un bar situat al parc de les Granotes han demanat la presència policial perquè els dos individus estaven generant aldarulls i molèsties.

Segons han informat fonts dels Mossos, quan els agents han arribat han intentat dialogar amb l’home i la dona, però aquests s’han comportat de forma agressiva i fins i tot els han intentat agredir.

Per aquest motiu han quedat detinguts i s’estaran tota la nit a comissaria. Aquest dijous passaran a disposició del jutjat de guàrdia de Tarragona.

Website | + posts

1 pensa en “Un home i una dona la fan grossa a un restaurant de Tarragona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.