Un conductor a molta velocitat la fa grossa a Cervera

Comparteix la notícia

Denunciat penalment un conductor per circular a 180 km/h per l’L-311 a Cervera

Un conductor a molta velocitat la fa grossa a Cervera

Un conductor a molta velocitat la fa grossa a Cervera

Comparteix la notícia

Denunciat penalment un conductor per circular a 180 km/h per l’L-311 a Cervera

Els Mossos d’Esquadra van denunciar penalment divendres passat un home de 47 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària.

La policia va instal·lar un control preventiu de velocitat al punt quilomètric 4 de l’L-311, al terme municipal de Cervera. Cap a les 16.11 hores, els Mossos van detectar un turisme que circulava a 180 km/h per un tram de carretera on la velocitat màxima permesa és de 90 km/h.

La policia va obrir diligències penals al conductor per un delicte contra la seguretat viària per conduir a una velocitat penalment punible.

L’home haurà de comparèixer el 15 de febrer davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Cervera.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.