Un conductor a molta velocitat la fa grossa a la Noguera

Comparteix la notícia

Enxampat un conductor a 180 km/h en un tram limitat a 90 km/h per la C-14 a la Noguera

Un conductor a molta velocitat la fa grossa a la Noguera

Un conductor a molta velocitat la fa grossa a la Noguera

Comparteix la notícia

Enxampat un conductor a 180 km/h en un tram limitat a 90 km/h per la C-14 a la Noguera

Els Mossos d’Esquadra han denunciat penalment un conductor per circular aquest dissabte al doble del permès per la C-14 a Vilanova de l’Aguda (Noguera).

Els Mossos van enxampar l’home, de 31 anys, a 180 km/h en un tram limitat a 90 km/h, durant un control de velocitat que van muntar a l’altura del quilòmetre 125, cap a dos quarts de quatre de la tarda.

El conductor ha estat denunciat com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat en el trànsit per circular a una velocitat penalment punible i haurà de comparèixer davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Solsona quan sigui requerit.

1 pensa en “Un conductor a molta velocitat la fa grossa a la Noguera

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.