
Els Mossos d'Esquadra investiguen una xarxa dedicada al narcotràfic a la presó de Brians 2
Detenen un home a Colera que conduïa begut i sense permís
Els Mossos d’Esquadra ha detingut un home, de 50 anys i de nacionalitat francesa, per conduir begut i sense permís de conduir a Colera (Alt Empordà).
Els agents el van enxampar aquest dijous cap a les cinc de la tarda després que xoqués contra un altre vehicles, a la N-260, i provoqués tres ferits lleus. Quan els agents el van identificar, van detectar que presentava símptomes evidents d’anar begut. En la primera prova, va donar un resultat positiu de 0,79 mg/l. El conductor, que a més era el causant de l’accident, tampoc tenia assegurança.
La policia el va arrestar per un delicte contra la seguretat viària. El detingut, amb nombrosos antecedents, va quedar en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial. D’altra banda, la Policia Local del Port de la Selva ha alertat aquesta matinada d’un accident d’un motorista al carrer Punta de la Creu. Quan els agents hi han arribat, els sanitaris estaven atenent el conductor que havia sortit de la via i havia caigut per un marge de tres mestres.
En practicar-li la prova d’alcoholèmia, va donar un resultat positiu de 0,82 mg/l. Per aquest motiu, el van denunciar penalment per un delicte contra la seguretat viària i ha quedat citat per declarar davant del jutjat d’instrucció de Figueres.