Un conductor borratxo mata un motorista de 18 anys a Maçanet de la Selva

Comparteix la notícia

Els Mossos detenen el conductor de la camioneta de Maçanet de la Selva, que ha marxat del lloc dels fets i ha donat positiu d’alcoholèmia

Un lladre amb 29 antecedents la fa grossa a un establiment del barri Gòtic amb un ganivet de 17 centímetres

Els Mossos informen d'un accident a Ordis

Comparteix la notícia

Els Mossos detenen el conductor de la camioneta de Maçanet de la Selva, que ha marxat del lloc dels fets i ha donat positiu d’alcoholèmia

Un motorista ha mort aquest diumenge a la matinada arran d’una col·lisió per envestida amb una furgoneta a l’AP-7, a l’altura de Maçanet de la Selva (Selva), segons ha informat el Servei Català del Trànsit. La víctima és un jove de 18 anys i veí d’Alacant, que va ser traslladat en estat crític a l’Hospital Vall d’Hebron, on ha mort aquest diumenge a la tarda.

El conductor de la furgoneta va resultat ferit lleu i va rebre l’alta in situ. Els Mossos d’Esquadra, que han rebut l’avís del sinistre a les 02.40 hores, han detingut el conductor de la furgoneta acusat de causar l’accident.

La policia explica que l’home ha marxat del lloc dels fets i ha donat 0,80 mg/l en el control d’alcoholèmia.

Amb aquesta ja són 61 les persones que han perdut la vida en accident de trànsit a les carreteres catalanes aquest any, 23 dels quals motoristes, segons dades provisionals.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.