Un conductor begut la fa grossa a Vic

Comparteix la notícia

Un conductor begut a Vic envesteix un motorista i es fa escàpol

Assassinat a trets un home a Tordera

Els Mossos d'Esquadra investiguen una xarxa dedicada al narcotràfic a la presó de Brians 2

Comparteix la notícia

Un conductor begut a Vic envesteix un motorista i es fa escàpol

La Guàrdia Urbana de Vic ha arrestat un conductor, veí de la ciutat de 25 anys, que a envestir un motorista i es va fer escàpol. L’home, que va ser localitzat immediatament perquè va perdre la matrícula del cotxe a causa de l’impacte, va donar positiu en la prova d’alcoholèmia.

Els fets van tenir lloc dilluns, als volts de l’1 del migdia, al carrer Montserrat. El motorista es va aturar en arribar a la rotonda i el vehicle que anava darrere el va envestir.

El conductor, explica el cos policial, va fugir del lloc dels fets, però va perdre la matrícula. En ser localitzat per la policia, va ser sotmès a la prova d’alcoholèmia, donant una taxa de 0,79 mg/l, motiu pel qual li van obrir diligències penals.

A banda, en la mateixa jornada, hi va haver un accident entre un cotxe i un patinet elèctric. Va ser cap a dos quarts de set de la tarda al carrer Doctor Candi Bayés. En aquesta ocasió, un vehicle sortia d’un garatge i el conductor del patinet circulava per la vorera quan es va produir el xoc.

El conductor del patinet va fugir del lloc. La policia, però, el va poder localitzar i constatar que havia trencat una ordre d’allunyament que li impedia ser al lloc dels fets. Per aquesta raó el van detenir.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.