Els comuns compren la versió de Pedro Sánchez amb l’espionatge a ell i Robles per intentar engalipar el processisme

Comparteix la notícia

Els comuns atribueixen l’espionatge a “un estat profund” que “ha entrat en guerra bruta contra la democràcia”

Els comuns es mostren contraris a la imposició del castellà a les escoles

Els comuns es mostren contraris a la imposició del castellà a les escoles

Comparteix la notícia

Els comuns atribueixen l’espionatge a “un estat profund” que “ha entrat en guerra bruta contra la democràcia”

Els comuns han reclamat una investigació “que arribi fins al final” i un “front de les forces democràtiques” per afrontar l’espionatge, després que la Moncloa hagi informat que el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i la ministra de Defensa, Margarita Robles, van ser infectats amb Pegasus. El portaveu de Catalunya en Comú, Joan Mena, ha atribuit l’espionatge a “un estat profund que s’ha emancipat de la llei i ha entrat en guerra bruta contra la democràcia”. I ha dit que “qui ha espiat ho feia per acabar amb una etapa de diàleg”.

“Hem de caminar tots cap al mateix camí, siguem independentistes o no”, ha assenyalat Mena. Els comuns no descarten que aviat es revelin més noms de persones espiades “amb molta responsabilitat a l’Estat”.

Mena apunta que qui posa en marxa l’espionatge “ho fa contra els avenços democràtics del país” i assenyala que “costa de creure que sigui una casualitat” que coincideixen amb “l’avenç de la via del diàleg al conjunt de l’Estat espanyol”. “Només hi ha dues opcions: O s’està al costat dels demòcrates o dels conspiradors”, ha afegit el portaveu dels comuns.

Davant això, la formació continua reclamant una investigació política que arribi fins al fons de l’assumpte i evitar “que quedi impune”. “Mirar cap a un altre cantó o justificar l’espionatge és posar una catifa vermella als que volen tornar-nos a un país en blanc i negre”, ha advertit. A més, ha demanat un “front de forces democràtiques” i ha fet una crida a no trencar “la majoria de la investidura”.

Preguntat per si, com s’ha assenyalat des d’alguns àmbits de l’independentisme, això pot servir per “desviar l’atenció”, Mena ha dit que és una equivocació veure “l’enemic en qui tenim al costat”. I ha demanat no fer suposicions. “Continuarem treballant perquè es posi en marxa una comissió d’investigació”, ha dit. I ha expressat que espera que se sumin els socialistes.

Els comuns ja han posat els seus telèfons a disposició per analitzar-los i no descarten que es coneguin més informacions i més noms de persones “amb molta responsabilitat a l’Estat” que també han estat objecte de l’espionatge. “El cas no s’ha acabat avui”, ho ha reblat Mena.

+ posts

3 pensaments en “Els comuns compren la versió de Pedro Sánchez amb l’espionatge a ell i Robles per intentar engalipar el processisme

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.