Greu delicte contra un company de Leo Messi

Comparteix la notícia

París està pitjor que Barcelona. Delicte contra Ander Herrera

Males notícies sobre el possible retorn de Leo Messi al Barça

Leo Messi

Comparteix la notícia

París està pitjor que Barcelona. Delicte contra Ander Herrera

Des de fa uns anys Barcelona ha esdevingut una ciutat bruta i insegura. La permisivitat d’Ada Colau vers certs comportaments i l’arribada de tot tipus de delinqüència estan provocant molts problemes. Però si Barcelona està malament, París està molt pitjor. I per motius similars. En el cas de la capital francesa la baixada fa molts més anys que dura i Barcelona hauria de prendre nota. L’any 2023 té una oportunitat única per jubilar Colau i altres propostes lliristes que tampoc arreglaran gran cosa.

I si no que li expliquin a Ander Herrera. El jugador del Paris Saint-Germain ha estat atracat mentre circulava amb el seu cotxe per la zona de Bois de Boulogne, molt a prop de l’estadi del PSG, conegut com el Parc dels Prínceps. Li van robar 200 euros aprofitant que estava aturat a un semàfor en vermell. Una prostituta va obrir la porta del cotxe i també va aprofitar per furtar el mòbil del futbolista.

A la denúncia del delicte, Ander Herrera assegura que la lladre portava un objecte intimidatori a la mà però no va poder veure si era un ganivet o un altre tipus d’arma.

Ander Herrera és un jugador que interessa al Barça. Té 32 anys i malgrat que juga habitualment al PSG no veuria amb mals ulls canviar d’aires per iniciar una aventura al Barça. I més ara que arriba Xavi Hernàndez i el seu joc s’adapta bastant a l’estil Barça. Qui sap si aquest ensurt l’acabarà de convèncer… el problema és que a Barcelona també li pot passar. Gentilesa Colau.

2 pensaments en “Greu delicte contra un company de Leo Messi

  1. Que verguenza de publicación totalmente parcial.
    Es un insulto a la inteligencia de los lectores.
    Esten de acuerdo o no con la lista de “conceptos expuestos”, por llamarlo de alguna manera.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.