
Kun Agüero parla clar contra la premsa francesa
El FC Barcelona organitza un acte de comiat al jugador argentí
El Kun Agüero té només 33 anys. Una edat amb la qual continuaria jugant a futbol si no fos pels seus problemes de cor que l’han obligat a parar. Els metges del FC Barcelona no han pogut fer res per solucionar-ho i li han recomanat abandonar la seva carrera futbolística. Així ho ha anunciat el futbolista en un acte molt emotiu, en el qual hi eren presents també eñs altres jugadors.
Va arribar al Barça el passat mes d’agost i la seves intervencions han estat esporàdiques. Sempre recordarem el gol que marcar davant del Reial Madrid al Camp Nou, que va maquillar el marcador però no va impedir la derrota de l’equip davant del líder. Segurament va decidir vestir de blaugrana per coincidir amb Leo Messi. No ho va aconseguir. No va ser possible.
L’acte s’ha celebrat al Camp Nou i ha comptat amb la presència dels seus companys del FC Barcelona, però també de diverses personalitats del Manchester City, entre ells Pep Guardiola y Txiki Begiristain. Li han volgut fer costat i transmetre-li energia en aquest dia tan trist, emocionant i emotiu per a ell i li han recordat que sempre serà considerat una llegenda del club anglès.
“Dejo el fútbol, lo primero es mi salud”, ha començat el discurs, entre llàgrimes el Kun Agüero. També s’ha pogut visualitzar un vídeo on es veien els millors moments del Kun, tant amb la selecció argentina com amb els diferents equips on ha jugat: Atlético de Madrid, Manchester City, amb especial importància del gol que va marcar i que va suposar la primera Premier league del club anglès.
L’acte de comiat s’ha retransmès per televisió i tots els aficionats al futbol, especialment barcelonistes i argentins, s’han emocionat en sentir les paraules i en veure les llàgrimes del seu jugador.