Comentaris masclistes contra Joana Sanz

Comparteix la notícia

La parella de Dani Alves pateix els comentaris masclistes de l’espanyolada

Joana Sanz

Joana Sanz

Comparteix la notícia

La parella de Dani Alves pateix els comentaris masclistes de l’espanyolada

El masclisme és una xacra molt present a la nostra societat que és impossible d’eliminar. Per moltes campanyes que es facin a favor de la plena igualtat entre homes i dones, sempre hi ha els cavernícoles de torn que decideixen denigrar una dona pel simple fet de ser dona. L’última en patir aquest menyspreu ha estat Joana Sanz, la parella del jugador del FC Barcelona Dani Alves.

Els comentaris masclistes han aparegut després d’un vídeo publicat a les xarxes socials en què la parella feia broma i ballava. El que no esperaven cap dels dos eren els comentaris que van rebre.:

Joana Sanz, pareja de Dani Alves, no ha podido callarse ante los comentarios por su último vídeo publicado junto al futbolista. En él, ella aparece bailando a modo de broma junto a Alves, lo que no esperó fueron los comentarios recibidos. Decidió no callarse y dejar las cosas claras:

“Estoy flipando, no lo entiendo, no me entra en la cabeza tanto odio hacia personas que no conocemos (…) He subido un vídeo en TikTok haciendo un baile porque me gustó (…) Y los comentarios que he leído… Primero que no tienen un carajo que ver, llamándome mantenida, lo que hace el dinero, que podría ser la hija de mi marido… Un montón de basura que por un oído me entra y por otro me sale. Pero yo pienso: ¿saben el daño que le pueden hacer a una persona vulnerable con esos comentarios o peores? Porque yo he visto muchas influencers que están sufriendo de ansiedad por recibir tanto odio”.

Joana Sanz té 28 anys i és nascuda a Tenerife. Fa molts anys que està al costat de Dani Alves i sempre se’ls ha vist molt feliços. No mereixen que quatre mal educats, sense valors i sense cap mena de sensibilitat els esguerri un moment de felicitat. Per sort, també han rebut comentaris molt correctes.

2 pensaments en “Comentaris masclistes contra Joana Sanz

  1. Creo que es desacertado llamar a eso un comentario machista, debido a que los comentarios no son en contra de la mujer en si. Me refiero, algo es machista cuando por razon de ser mujer eres denigrada. En este caso la razon no es ser mujer sino la riqueza. Esas personas tienen envidia de que ella viva asi por “solo” ser la mujer de dani alves. Es como el caso del novio de la madre de neymar. Que recibió muchas criticas. De todas maneras buen articulo pero insdecuado su titulo. No se debe desvirtuar lo que significa machismo y la lucha del feminismo. Porque si empieza a traspasar esa linea, empiezan a darse casos de gente que radicaliza el movimiento feminista.

  2. Intentáis remarcar una actitud negativa utilizando en el titular la expresión “l’espanyolada”. Como si el hecho de ser español o catalán no independentista te enmarcase dentro de un tipo de persona despreciable. Revisad vuestros valores, lo que criticáis no es peor que vuestra actitud. Firmado: un catalán.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: respondre a les vostres consultes. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.