Colau aprofita la Diada per fer promoció de la taula fake

Comparteix la notícia

Colau expressa “tota la confiança” en la taula de diàleg i afirma que es pot parlar de tot “sense presses ni pressions”

Un jutge investiga un dels principals lloctinents d'Ada Colau

Ada Colau

Comparteix la notícia

Colau expressa “tota la confiança” en la taula de diàleg i afirma que es pot parlar de tot “sense presses ni pressions”

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha expressat “tota la confiança” en la taula de diàleg, que s’ha de reunir la setmana que ve, i ha afirmat que “es pot parlar de tot des del respecte, sense línies vermelles, sense presses ni pressions”.

Després de fer l’ofrena a Rafael Casanova, l’alcaldessa ha assegurat que aquesta no és una Diada qualsevol perquè els indults han marcat “un punt d’inflexió”. I ha reivindicar començar “una nova etapa de diàleg, de seure a la taula i resoldre-hi problemes polítics”.

“És una etapa que ens mereixem tots, hi ha hagut molt patiment”, ha dit. I ha cridat a “rebaixar la tensió” i “que la taula pugui treballar”.

D’altra banda, Colau ha desitjat “molt bona diada”, i ha recordat que encara s’està celebrant en un moment de pandèmia. Així, ha demanat que s’evitin les aglomeracions i que es respectin les mesures sanitàries.

2 pensaments en “Colau aprofita la Diada per fer promoció de la taula fake

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.