La trobada de Clara Chía amb els fills de Gerard Piqué

Comparteix la notícia

La relació entre Clara Chia i Gerard Piqué es consolida

La relació entre Clara Chia i Gerard Piqué es consolida

Sasha i Milan

Comparteix la notícia

La relació entre Clara Chia i Gerard Piqué es consolida

Gerard Piqué és un excel·lent capità del FC Barcelona, dins i fora del camp. Una de les seves qualitats és el caràcter. Va de cara, diu les coses tal com ragen. Les seves paraules davant dels mitjans de comunicació sempre són molt comentades i generen debat. Ell es mostra tal com és. Té nova nòvia, doncs l’ensenya, no se n’amaga. A Telecinco diuen que ja l’ha presentat a la seva família i als seus fills.

Milan i Sasha Piqué Mebarak viuen amb protecció tot aquest procediment. Els seus pares es llencen els plats pel cap, però en una cosa estan d’acord. Volen mantenir els nens al marge. No són els únics nens del món amb pares separats, de ben segur que tenen companys d’escola que estan en la mateixa situació, però hi ha una diferència: ells són famosos. De moment, abans que s’arribi a l’acord definitiu (o sentència) els nens passen quinze dies consecutius amb cadascun.

Segons Telecinco, ja coneixerien Clara Chia, la noia de 23 anys que ha robat al cor al seu pare, de 35. El programa ‘Ya es Mediodía’, que ara presenta Miquel Valls, ha publicat unes imatges de Gerard Piqué i Clara Chia a la Fira de Videojocs organitzada per Ibai Llanos. Els nens també hi eren.

El reporter explica que. “hoy he podido confirmar que el domingo 3 julio, Piqué y Clara Chía Martí tuvieron una cita en una feria en Barcelona para los amantes de los videojuegos. Acudieron a un evento celebrado por Ibai Llanos y no solo estaban ellos, sino que también acudieron los hijos del futbolista y Shakira. No despertaron muchas alarmas porque, hasta entonces, era su compañera de trabajo”.

De fet, aquesta informació ja la van donar Laura Fa i Lorena Vázquez en aquell moment, així que no seria una exclusiva nova de Telecinco, tal com volen fer creure penjant-se la medalla. La catalana fa mesos que està investigant el futbolista i fa temps que va descobrir aquests detalls. “En el evento se encontraba también la ‘amiga especial’ del futbolista, que vestía de negro y a la que se pudo ver hablar con los hijos de Shakira y Piqué” va dir Fa en aquell moment.

La trobada de Clara Chía amb els fills de Gerard Piqué - fira

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.