
Ciutadans surt en defensa de l'infermera espanyolista que menysprea el català
L’infermera espanyolista que menysprea el català en hores de feina i demostra molta ignorància rep el suport de Ciutadans
Ciutadans ha exigit explicacions al Govern de la Generalitat per la reacció “desproporcionada” contra la infermera de l’Hospital Vall d’Hebron que va fer un vídeo on es mostrava contrària a la necessitat de tenir el nivell C1 de català per optar a una plaça.
Fonts del partit han denunciat que s’està prenent “represàlies” contra la professional per les seves “opinions”, segons informa l’ACN.
A més, s’han queixat que el conseller de Salut, Manel Balcells, hagi qualificat les declaracions de la infermera d'”intolerables” i hagi garantit que s’arribarà “fins al fons de la qüestió”.
A banda, la formació taronja es planteja iniciatives en la línia de “futures impugnacions” al requisit de nivell de català per accedir a places. Segons asseguren, aquesta exigència és “discriminatòria i inútil”.