Ciudadanos anuncia candidatura a les properes eleccions al Parlament i tot indica que obtindran 0 diputats

Comparteix la notícia

Ciudadanos allarga l’agonia

Ciudadanos anuncia candidatura a les properes eleccions al Parlament i tot indica que obtindran 0 diputats

Ciudadanos anuncia candidatura a les properes eleccions al Parlament i tot indica que obtindran 0 diputats

Comparteix la notícia

Ciudadanos allarga l’agonia

El president del grup parlamentari de Cs, Carlos Carrizosa, ha confirmat que el partit es presentarà a les properes eleccions catalanes. “És inqüestionable; sense cap dubte la gent que vulgui votar Cs a Catalunya ho podrà fer”, ha assegurat en una entrevista a ‘L’hemicicle’ de Catalunya Ràdio.

El líder del partit liberal ha admès que l’espai polític de la seva formació “s’ha reduït” i n’ha culpat la “polarització”. Segons ha argumentat, l’aparició de Vox i de Podem ha “sotmès” el PP i el PSOE a “uns eixos radicals” i de retruc això ha “minvat” l’espai de Cs. “S’ha reduït però existeix”, ha volgut aclarir Carrizosa.

Sobre les eleccions catalanes, el president del grup parlamentari s’ha mostrat obert a encapçalar la candidatura però ha remarcat que ho hauran de decidir els afiliats en unes primàries.

D’altra banda, Carrizosa ha qualificat de “responsable” la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles i ha dit que en uns comicis tan polaritzats “votar Cs era gairebé una qüestió de fe”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.