Centelles: Roben dues vegades al mateix bar

Comparteix la notícia

Dos detinguts a Centelles per entrar a robar dues vegades en el mateix bar

Assassinat a trets un home a Tordera

Els Mossos d'Esquadra investiguen una xarxa dedicada al narcotràfic a la presó de Brians 2

Comparteix la notícia

Dos detinguts a Centelles per entrar a robar dues vegades en el mateix bar

Els Mossos han detingut dos homes, de 22 i 34 anys i veïns de Vic, com a presumptes autors de dos robatoris amb força. Els fets es remunten al 13 d’agost, quan hi va haver un robatori en un bar de Centelles.

Uns desconeguts van trencar el vidre d’una finestra i es van emportar l’efectiu de la caixa. Onze dies després, el mateix bar va patir un altre robatori amb el mateix ‘modus operandi’.

En aquesta ocasió, a més dels diners, els lladres també es van endur begudes alcohòliques.

Finalment, la policia va concloure que els delictes els havia dut a terme els mateixos lladres i els va detenir dimarts.

Després de declarar a comissaria, van quedar en llibertat fins que el jutge els requereixi.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.