La rebregada d’un catedràtic d’Universitat a Letizia Ortiz

Comparteix la notícia

Un catedràtic de la Universitat Complutense de Madrid va posar a lloc Letizia Ortiz

Letizia Ortiz es trobarà amb una enemiga

Letizia Ortiz es trobarà amb una enemiga

Comparteix la notícia

Un catedràtic de la Universitat Complutense de Madrid va posar a lloc Letizia Ortiz

Ahir dimecres dia 15 de setembre, la Reina d’Espanya Letizia Ortiz va bufar 49 espelmes. El dia abans, però, ja va rebre la primera felicitació per part d’alguns dels alumnes de la Universidad Computense de Madrid, on ha estat homenatjada i nomenada Alumna d’Honor de la Facultat de Ciències de la Informació, trenta anys després que ella en sortís.

Davant del faristol, Letizia va demostrar que sap parlar en públic. Ho va aprendre com a presentadora del Telediario de Televisión Española però també al llarg de la seva carrera a la Zarzuela. Sap què ha de dir, com ho ha de dir i sap entabanar la gent que es deixa entabanar.

Ha explicat què li va dir un catedràtic en el seu moment, que li va clavar un mastegot d’aquells que fan història: “No voy a aburriros ni a ponerme intensa con historietas de aquella época, pero me acuerdo en una clase, no sé si era cuarto o quinto, estaba un catedrático de aquellos brillantes, y en mitad de la clase el hombre, un poco harto, me dijo en voz alta, casi gritando: ‘Ortiz, mire Ortiz, yo no sé qué va a ser de su vida, pero desde luego a pesada -se refería a las preguntas, a la curiosidad-, ahí no tiene rival“.

La resta del seu discurs va anar encaminat a explicar historietes i anècdotes amb altres professors i companys de classe. Dit d’una altra manera, a fer-se la simpàtica i la graciosa per caure bé. Com sempre, l’espanyolada que l’escoltava va respondre amb aplaudiments.

1 pensa en “La rebregada d’un catedràtic d’Universitat a Letizia Ortiz

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.