
El català Marc Cardelús, guanyador del premi Napolitan a Washington
Marc Cardelús guanya el prestigiós guardó premi Napolitan
The Washington Academy ha reconegut com a guanyador al director de l’empresa catalana KRLDUS Màrqueting Polític, en la categoria de “Millor tecnologia de l’any”. Es converteix en la persona més jove a aconseguir l’èxit en aquesta secció. Marc Cardelús és arquitecte i va desenvolupar uns vídeos 3D juntament amb innovadores estratègies de comunicació, a través de les quals els partits podien representar les propostes del seu programa electoral de manera sorprenent i directa.
“Hem estat treballant per a transformar dades i programes en vídeos i imatges. La diferenciació i creativitat seran sempre dos valors inherents a la nostra empresa.” destaca Cardelús. La seva empresa es va fundar a Castelldefels fa 12 mesos i és la primera a crear vídeos 3D aplicats a la política.
Han participat en més de 60 campanyes juntament amb els principals partits polítics, produint també espots, webs i assessorament estratègic. “les emocions són claus per a articular campanyes reeixides, no obstant això, una marca personal sòlida requereix una estratègia basada en la idea que el millor màrqueting que pot tenir un polític és tenir votants satisfets”.
Aquest reconeixement posiciona a l’empresa com un referent internacional i obre les portes a nous mercats. L’acadèmia ha valorat l’èxit assolit en diferents campanyes. Prop del 70% han millorat el seu resultat electoral.
A Catalunya l’empresa a treballar a municipis com Sitges, Badalona, Granollers, Lleida i Mataró.Els premis s’estenen a més de 30 països i els seus guanyadors integren un grup exclusiu de professionals que representen l’excel·lència de la professió i els identifica com els millors en la seva àrea de treball. Entre els guanyadors d’altres edicions, es troba Dick Morris, assessor de Bill Clinton, campanyes premiades com la de Barack Obama, i fins i tot a expresidents com José Mujica.