
Carrefour
Carrefour se suma a altres supermercats i també ofereix grans ofertes als seus clients
Els diferents supermercats de Catalunya han començat les seves campanyes d’estiu i estan promocionant bona part dels seus productes. En altres articles, hem comentat que el grup Esclat Bonpreu feia importants descomptes en vins catalans i també rebaixava la segona unitat d’un mateix producte. Del 12 de juliol al 27 de juliol, Carrefour ofereix el 70% de descompte a la segona unitat de fins a 1.200 productes.
En aquesta notícia us informem d’alguns exemples. Per exemple, vuit llaunes de tonyina tenen ara un cost de 5,70 euros. Un paquet de tres gelats Magnums tenen un preu de 3,99 euros. Els iogurts Oikos de la Marca Danone, tant els naturals com els ensucrats, tenen un preu de 2,19 euros. També hi ha importants descomptes amb bolquers: valen 20,90 euros.

El paper higiènic de la marca Scottex també està rebaixat. 24 rotlles d’aquest producte es pot trobar a tots els Carrefours per 16,05 euros. Igual que la ceba dolça i la ceba vermella, que es pot trobar a preus molt competitius. La primera a 1,45 euros al quilo i la segona a 1,15 euros al quilo.
Lluç congelat, galetes Príncipe, Nachos de la Marca Doritos… Tots aquests productes també estan rebaixats i també gaudeixen de descomptes en las segona unitat. Els productes amb ofertes són d’allò més variats. Podem trobar-hi des de productes bàsics, com làctics, ous, fruita i verdura, però també productes de neteja personal i de la llar.






425 grams de cigrons cuits de la marca Pedro Luis, quatre natilles de vainilla de la Marca Danone, dos pots de desodorant de Sanex, un paquet de 14 Actimels… Tots aquests productes són de primeres marques, de gran qualitat i també tenen diferents descomptes.
Carrefour és una empresa francesa amb molta presència a diferents països com França, Espanya, Catalunya, Itàlia i Alemanya
Carrefour treballa per competir amb altres grans cadenes de supermercat amb molta presència a Catalunya. Bonpreu Esclat, Caprabo, Mercadona, Lidl, Aldi, Dia… Totes aquestes empreses fan importants ofertes per captar clientela i aconseguir una quota de mercat més gran que els seus competidors.


