Importants xifres del carnet del Consell per la República, les targetes d’Identitat Digital Catalana

Comparteix la notícia

L’11,5% d’inscrits al nou carnet del Consell per la República són exclusivament digitals, mentre que el 88,5% tenen també un suport físic

Cop d'efecte de Junts, ERC i Bildu a Brussel·les perquè s'investigui la possible implicació del CNI en els atemptats del 17-A

President Puigdemont

Comparteix la notícia

L’11,5% d’inscrits al nou carnet del Consell per la República són exclusivament digitals, mentre que el 88,5% tenen també un suport físic

El Consell per la República ha anunciat que ha rebut més de 12.000 sol·licituds en 6 dies per a les targetes d’Identitat Digital Republicana.

L’11,5% de les targetes que s’han demanat són només digitals, mentre que el 88,5% restant afegeixen a aquest format un altre en suport físic, com les targetes d’identificació tradicionals.

A més hi ha unes 500 sol·licituds que estan pendents de pagament.

Les dades les han aportat els consellers Toni Castellà i Guillem Fuster en un acte de presentació de la iniciativa moderat per la periodista Marina Bou. L’acte s’ha emès pel canal de YouTube del Consell per la República.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.