
Carmen Lomana
Carmen Lomana demostra la seva catalanofòbia a Telecinco
Els catalans ja estem acostumats a la catalanofòbia de Telecinco. Els diferents tertulians aprofiten els micròfons i les càmeres per exhibir el seu odi cap als catalans i les catalanes. Fa uns dies va ser Rosa Benito qui, tot i ser nascuda a Alacant, va menysprear els topònims dels Països Catalans. Ara ha estat Carmen Lomana qui ha fet amics a Manresa.
La tarda prometia. Tot va començar amb unes crítiques a la marca Dior i a la seva desfilada de Sevilla, on no hi va ser convidada: “Si hay alguien que tenía que estar ahí soy yo. Siempre he tenido una relación muy estrecha con Dior y siempre he ido a sus desfiles de alta costura. Se supone que soy una persona más o menos conocida, ‘influencer’, que escribo en un periódico y compradora… Pero creo que no voy a volver“.
Després de demostrar ser una creguda, es va valorar un rànquing on es deia que la ciutat on hi havia més infidelitats era Manresa. A l’hora de valorar aquesta ciutat, a Lomana no se li va acudir res més que dir: “Qué sitio tan absurdo“. És clar, Madrid o qualsevol altra lloc de l’Espanya profunda no seria ‘asburdo’, però una ciutat catalana si.
Les reaccions no es van fer esperar i desenes de comentaris que estaven mirant la televisió en aquell moment van publicar la seva opinió. Després no entén perquè no la conviden als esdeveniments. Sigui a Sevilla, a Manresa o a València.
Carmen Lomana va anys que es guanya la vida passejant-se pels platós de Telecinco. Fa uns anys era una habitual de Sálvame i va decidir canviar Jorge Javier Vázquez per Sonsoles Ónega. El resultat ha estat el mateix. Diu les mateixes bestieses, però des d’un plató diferent.