
Carlos Vives fa el regal més emotiu a Shakira pel seu aniversari FOTO - Europa Press
Carlos Vives i Shakira fa molts anys que són bons amics
Shakira ha viscut un aniversari inoblidable. La cantant feia 46 anys aquest dijous i, per celebrar-ho, va organitzar una gran festa a casa seva a Barcelona -amb la família, amics i fins i tot focs artificials- a qui va posar el colofó sortint al carrer per agrair l’afecte de les desenes de fans que es van amuntegar a les portes del seu domicili.
Un dia molt especial en què la colombiana va rebre nombrosos regals, encara que n’hi ha un que la va commoure especialment, el del seu íntim amic Carlos Vives, que va aconseguir emocionar-la fins a les llàgrimes amb “el millor regal que m’han fet”, com ella mateixa va confessar durant la videotrucada amb què el colombià va voler sorprendre-la al seu aniversari i que ell mateix va compartir a les seves xarxes socials.
Demostrant l’afecte que sent per Shakira, el cantant li va regalar un emotiu vídeo amb imatges de la vida de l’ex de Gerard Piqué amb la seva cançó Currambera -que va compondre exclusivament per a ella el 2022- de fons. Va ser amb les imatges del seu pare, William Mebarak, amb què l’artista es va trencar, incapaç de contenir les llàgrimes emocionada.
“Volaste muy alto / Tu barco ya izó sus velas / Son tus sueño’ blanco’ / Muchacha barranquillera / Te encuentras un cuaderno y una rosa de cristal / Al señor que tiene las gafas oscuras / Y te vuelves al espejo para volver a empezar / Tu sonrisa se confunde con la luna”, deia la cançó.