Carlos Carrizosa s’emociona amb el Constitucional i dicta sentència a Europa

Comparteix la notícia

Carlos Carrizosa es pensa que la justícia europea és com l’espanyola i va ben errat

Rebregada de la Fiscalia a Ciudadanos pel 25 % de castellà

Carlos Carrizosa contra Cuevillas

Comparteix la notícia

Carlos Carrizosa es pensa que la justícia europea és com l’espanyola i va ben errat

El president del grup parlamentari de Ciutadans (Cs), Carlos Carrizosa, s’ha mostrat confiat aquest dijous que la justícia europea ratificarà les sentències dels tribunals espanyols als presos de l’1-O.

En una entrevista a Onda Cero, després que el Tribunal Constitucional (TC) hagi rebutjat el recurs d’empara de Jordi Turull contra la sentència de l’1-O amb dos vots particulars, Carrizosa ha defensat que la posició del TC era “previsible” perquè el judici es va celebrar amb “garanties” i els condemnats van efectuar un “cop a la democràcia”. “No en tinc cap dubte”, ha dit en relació al fet que la justícia europea pugui ratificar les condemnes.

Ha apuntat que la majoria de magistrats del TC han avalat la resolució. Sobre l’aixecament del confinament comarcal a partir de dilluns que ha anunciat el Govern, Carrizosa ha considerat que la decisió ha trigat “massa” i ha demanat que els restaurants puguin tornar a servir sopars. Ha lamentat que el Govern no hagi anunciat nous ajuts pels sectors afectats.

D’altra banda, sobre la insistència del PPC d’aglutinar Cs en futures convocatòries electorals a Catalunya, Carrizosa ha tornat a descartar-ho. Ha posat en dubte que sigui el PP qui hagi de liderar per la seva representació a Catalunya i ha apostat per mobilitzar el votant constitucionalista. “Fernández no és Ayuso. A Catalunya les coses van diferents”, ha apuntat Carrizosa.

3 pensaments en “Carlos Carrizosa s’emociona amb el Constitucional i dicta sentència a Europa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.