[VÍDEO]: Carles Puigdemont envia un clar missatge a Espanya des de l’Aplec Internacional organitzat per Adifolk

Comparteix la notícia

Puigdemont: “Estic acostumat a ser perseguit per Espanya, però el final és sempre el mateix: soc lliure”

Carles Puigdemont

Carles Puigdemont

Comparteix la notícia

Puigdemont: “Estic acostumat a ser perseguit per Espanya, però el final és sempre el mateix: soc lliure”

Carles Puigdemont ha reaparegut aquest dissabte a l’Aplec Internacional organitzat per l’Associació per a la Difusió del Folklore (Adifolk) després de la seva posada en llibertat. Tal i com tenia previst abans de la seva detenció dijous a la nit, Puigdemont ha participat en les activitats de l’aplec i ha salut els seus organitzadors.

“Estic acostumat a ser perseguit per Espanya, però el final és sempre el mateix: soc lliure”.

Així s’ha expressat aquest dissabte al matí l’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont tot just abans de participar en una recepció a l’Ajuntament de l’Alguer amb el síndic i amb el president de Sardenya.

Prèviament, Puigdemont ha visitat l’aplec internacional d’Adifolk, l’Associació per a la Difusió del Folklore, on ha estat rebut per centenars de persones.

L’expresident ha assegurat també en breus declaracions als periodistes que ell “continuarà lluitant”. Està prevista una atenció als mitjans aquesta tarda.

7 pensaments en “[VÍDEO]: Carles Puigdemont envia un clar missatge a Espanya des de l’Aplec Internacional organitzat per Adifolk

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.