Espanyolistes canten el Cara al Sol a les quatre de la matinada al camp de futbol d’Amer

Comparteix la notícia

Salvador Clarà, que viu a Amer i va escoltar com els espanyolistes cantaven el Cara al Sol, ho denuncia a través de les xarxes socials

Disbauxa total al CEO
Comparteix la notícia

Salvador Clarà, que viu a Amer i va escoltar com els espanyolistes cantaven el Cara al Sol, ho denuncia a través de les xarxes socials

Fets molt greus els que han passat aquesta matinada a Amer. Ho explica Salvador Clarà, membre del Consell x la República i molt conegut a les xarxes socials per les seves opinions i la seva lluita a favor de l’independentisme sense complexos. Clarà viu a Amer, vila del President Carles Puigdemont, i ho va poder escoltar tot.

Un grup nombrós de persones, no queda clar si són del poble o són aquestes clàssiques “Brigadas Quitalazos” que aprofiten la nit (ells rai que no treballen) per sortir a fer mal. El grupet ultra, des de la zona del camp de futbol municipal, va començar a cantar el Cara al Sol, cançó franquista:

Res és casual. Aquests comportaments, ja siguin en sentit polític o simplement per incivisme, són cada vegada més habituals. El llirisme que s’imposa a les administracions i a la societat en tenen bona part de culpa. Abans a aquesta classe de gent se’ls parava els peus ara se’ls hi dona paguetes perquè així no hagin de treballar i puguin fer gresca i molestar la gent a les quatre de la matinada: “En altres temps els catalans eren temuts! Poca broma amb els catalans! Però d mica en mica ens han domesticat! Ens han dit q si som bons minyons ens anira b i això es una mentida com una casa d pagès!”

L’eixemplar la base, el “no som com ells” i totes aquestes frases i estratègies lliristes han fet créixer el monstre: “Aixó passa xq som independentistes i pacifistes…aquí rau el problema, que saben del nostre pacifisme-llirisme, el dia q aixó deixi de ser així els podrem mirar directament als ulls sense por i s’adonatan q quelcom ha canviat !!!”

Els temps canvien. Queda perfectament resumit amb aquesta piulada d’un independentista:“Abans, sortien els homes del poble, els hi fotien un bon estovat, i ja no tornaven. Ara, per lluitar contra aquests, comprem samarretes a Òmnium i ANC i cantem el Virolai…”

Un altre té clar que això a Euskal Herria no passa. Allà els lliris els cremen: “A Hernani ho farien tb aquests FDLGP”.

1 pensa en “Espanyolistes canten el Cara al Sol a les quatre de la matinada al camp de futbol d’Amer

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.