
Caprabo
Caprabo també comença l’estiu amb grans ofertes
L’empresa de supermercats Caprabo aposta pels productes catalans i de proximitat. Juntament amb Bonpreu, té una important quota de mercat a Catalunya i els catalans i catalanes aposten per comprar en els seu establiments. A més d’unes excel·lents ofertes en productes frescos i envasats, ara podreu trobar el ‘rasca i guanya’ a les primeres marques.
A les bases de la promoció s’explica que “per cada 30 euros de compra (s’entén com a compra l’import reflectit al TOTAL A PAGAR de cada tiquet, que és el resultat d’aplicar-hi els descomptes i les promocions aplicables) en qualsevol dels supermercats CAPRABO adherits a la campanya, el client rebrà una butlleta “Rasca i Guanya”.
Caprabo i Eroski estan guanyant quota de mercat a Mercadona i augmenten les vendes a Catalunya
“A més, per cada 5 € de compres corresponents a productes assenyalats amb la llegenda “1 Rasca extra”, en els tiquets amb un import mínim de 30 € del TOTAL A PAGAR, els clients rebran una butlleta “Rasca i Guanya” extra. La determinació de l’import de 5 € és la que resulta de computar el preu del producte, un cop aplicats els descomptes i les promocions que li siguin aplicables”, continuen.
L’empresa dedicada al sector de l’alimentació assegura que durant el període de la promoció, posarà en circulació 6.148.500 butlletes “EL RASCA I GUANYA DE LES MARQUES” i donarà un total de 120.226 premis. A la taula final podreu veure tots els productes premiats.
Les promocions estan dedicades als majors d’edat i als clients de Caprabo i els premis es podran bescanviar fins el proper 14 d’octubre de 2022. És un bon incentiu perquè nous clients vagin a comprar a aquests supermercats i fidelitzar els antics. S’ha de saber aprofitar aquestes oportunitats enfront altres supermercats que tenen poc descompte i no permeten acumular punts.
