
Gonzalo Boye esclata contra Salvador Illa
Boye veu positiva la decisió de Cassació perquè “almenys” descarta l’entrega de Valtònyc per enaltiment del terrorisme
Gonzalo Boye, advocat de Josep Miquel Arenas, àlies Valtònyc, veu “una bona decisió” que el Tribunal de Cassació de Bèlgica hagi ordenat repetir el judici per l’euroordre en relació amb el delicte d’injúries a la corona perquè “almenys” descarta l’entrega del cantant per enaltiment del terrorisme i amenaces.
“Els dos delictes ja queden descartats”, ha dit en declaracions al programa “La tarda de Catalunya Ràdio”. Els advocats del cantant encara no han pogut llegir la sentència, que per ara només s’ha comunicat oralment a les parts. “Quan la tinguem, veurem a què ens enfrontem”, ha dit Boye, assegurant que Valtònyc està tranquil. El lletrat ha assegurat que encara queda “molt recorregut” en el cas.
El Tribunal d’Apel·lació de Gant haurà de repetir el judici, però només pel que respecta al delicte d’injúries a la corona. La futura decisió també es podrà tornar a recórrer a Cassació.
1 pensa en “Boye dóna totes les claus de la darrera decisió de Bèlgica sobre Valtònyc”