
Bonpreu
Bonpreu aposta pels productes de la terra
El grup Bonpreu i Esclat ha publicat el seu nou catàleg d’ofertes previst pel període comprès entre el 7 i el 20 de febrer. Estem a ple hivern, fa fred i és temps de calçotades. És per això que l’empresa catalana està promocionant un lot que inclou un manat de calçots de Valls i un pot de salsa Ferrer de 320 grams de capacitat. Tot plegat té un preu de 4,99 euros, quan la suma d’ambdós productes seria de 7,38.
Tota calçotada ha de continuar amb una bona graellada de carn. D’aquesta manera, els supermercats Bonpreu ofereixen importants descomptes en carn per poder fer la brasa. D’aquesta manera, molts dels seus productes càrnics envasats tenen la segona unitat al cinquanta per cent. També teniu a la vostre disposició una àmplia gamma d’embotits per fer uns entrants. Igualment, també podràs gaudir d’excel·lents vins de les diferents Denominacions d’Origen de Catalunya.
Bonpreu fa la vida més fàcil als seus clients amb ofertes excel·lents
Hi ha una bona varietat de vins blancs, negres i rosats i també espumosos amb la segona unitat al 50% o amb un descompte fix per ampolla. L’empresa amb seu a les Masies de Voltregà aposta per ampolles de la terra, col·laborant amb cellers de proximitat i del territori.
Igualment, a la secció de fleca i pastisseria, podràs trobar-hi bunyols de vent a un preu de 19,95 euros al quilo, una bona proposta per fer uns postres després de fer un bon àpat amb calçots i carn a la brasa amb all i oli. Si us agrada, ara que s’acosta Dijous Gras també podreu gaudir de coques de llardons a un preu excel·lent.
