
Condis3
Bo de Debò, la marca protagonista al Condisline
El supermercat Condis, a més de l’atenció presencial als supermercats físics, també permet als seus clients comprar a través d’Internet. Gràcies al Condisline, els catalans i les catalanes no s’hauran de desplaçar i podran comprar des del sofà o des de l’oficina, amb pocs clics. Pocs dies més tard, la comanda arribarà a casa en condicions òptimes, fins i tot, els frescos i els productes de nevera.
Els amants del gaspatxo han de saber que podran trobar-hi dues ampolles de la marca Bo de Debò a molt bon preu. El litre val 3,85 euros i la segona unitat té un descompte del 50%, de manera que dues ampolles tindran un preu de 5,78 euros. Dit d’una altra manera, cada ampolla et costarà 2,89 euros.
La promoció no existeix en els supermercats físics, a les botigues tradicionals, on s’hi podran trobar un altre tipus d’ofertes que ja hem comentat en articles anteriors. Fins el dia 26 de juliol hi podreu trobar un pack per fer l’aperitiu que inclou sis cerveses 1906 de 33 cl, una llauna d’olives i un paquet de pernil.
D’aquesta manera, Condis se suma a Esclat Bonpreu, Lidl, Carrefour i altres empreses del sector de l’alimentació que aprofiten l’estiu per fer ofertes i fer baixar el preu del cabàs de la compra dels seus clients. Cal estar al dia de quines són les ofertes i les promocions i aprofitar-les durant la seva vigència. Ens ajudaran a estalviar temps i diners i tindrem la mateixa qualitat per un preu més baix.
A més, també hi ha altres ofertes molt competitives i amb marques de gran qualitat, com el Iogurt de la marca Pastoret. El paquet de 500 grams costa 1,89 euros al quilo.



