
Belén Esteban defensa Juan Carlos I de España
Belén Esteban justifica les actuacions del Borbó emèrit
Els seguidors de Sálvame ja saben com és Belén Esteban, ja la coneixen. Les dades d’audiència del programa no són gens bones i els seus col·laboradors ja no saben què fer per cridar l’atenció dels espectadors. Xafarderies, discussions absurdes i comentaris que generen debat. L’exdona de Jesulín de Ubrique va tornar a demostrar que és molt espanyola ‘i mucho espanyola’ i va defensar les actuacions de Juan Carlos I de España.
En moltes ocasions ha estat batejada com la ‘Princesa del Pueblo’. Una princesa que troba bé tot el què fa i deixa de fer el Borbó emèrit. Assegura que està ben informada i que sap detalls de la Casa Reial. Considera que el Campechano i la seva dona, Sofia de Grecia, mantenen una bonica relació tot i les banyes constants que ha portat la grega al llarg de tants anys.
“Habrá hecho cosas malas, pero muchas más buenas“, insisteix per justificar-lo. I tot seguit el convida a tornar a casa i li diu el què ha de fer un cop torni: “Ven a España y habla, cuenta todo porque también has hecho muchas cosas bien“. No sabem si l’emèrit mira Sálvame o s’ha assabentat de la invitació. El que sí sabem és la reacció del públic, a qui no va agradar tanta ensabonada a la monarquia.
“Patético”, “vergonzoso”, “muy mal”, quin fàstic de programa”, “la Belén Esteban sempre en la mateixa línia”, “tots els programes espanyols són iguals”, “a Espanya tothom defensa els reis”. Comentaris com aquets i molts altres van omplir els diferents perfils de xarxes socials i van demanar una mica més d’imparcialitat en els debats. La majoria dels col·laboradors li van donar la raó i també van exhibir el seu costat més monàrquic i més espanyolista.