
Mossos a Barcelona
Nova ‘campanya’ de turisme de Barcelona per frenar el turisme
Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest diumenge dos joves, després que agredissin amb un pal un home per robar-li dues maletes al carrer Hospital del Raval de Barcelona. La víctima va avisar als Mossos d’Esquadra a les set del matí del diumenge perquè l’havien colpejat causant-li una ferida oberta al cap per robar-li les seves pertinences.
Els agents van localitzar els presumptes autors dels fets mentre regiraven les maletes i en aturar-los, un d’ells va amenaçar-los amb un cúter. Els dos detinguts són dos joves, un menor d’edat i un de 28 anys amb antecedents al Marroc.
1 pensa en “Barcelona “fomentant el turisme”: Una banda de magrebins agredeix un home amb un pal per robar-li les maletes”