Barcelona: Obliga la seva parella a prostituir-se a canvi de droga

Comparteix la notícia

La víctima va alertar la Guàrdia Urbana en rebre coaccions i vexacions per part de l’arrestat

Detingut el piròman de Lleida

Comissaria de Mossos

Comparteix la notícia

La víctima de Barcelona va alertar la Guàrdia Urbana en rebre coaccions i vexacions per part de l’arrestat

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut al districte de Ciutat Vella, a Barcelona, un proxeneta que obligava la seva exparella a prostituir-se per comprar droga.

Segons han explicat fonts municipals a l’ACN, va ser la mateixa víctima qui va sol·licitar ajuda als agents del cos policial, assegurant que volia sortir “d’aquest món” i “reprendre la seva vida”.

La dona va explicar que era addicta a la droga i que l’arrestat l’estava explotant a través de la prostitució a canvi de proporcionar-li les substàncies.

Davant les coaccions i vexacions a les quals era sotmesa, va optar per denunciar el cas als agents, que van procedir a la detenció de l’individu. Paral·lelament, la dona va ser traslladada al Grup Central d’Atenció a la Víctima dels Mossos d’Esquadra per rebre assistència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.