Escàndol a l’Ajuntament de Barcelona: Investiguen irregularitats en oposicions

Comparteix la notícia

CCOO i UGT diuen que un test psicotècnic era el mateix que s’havia fet servir en programes de formació d’aspirants a Barcelona

Un motorista borratxo la fa grossa a Barcelona

Oposicions a Barcelona

Comparteix la notícia

CCOO i UGT diuen que un test psicotècnic era el mateix que s’havia fet servir en programes de formació d’aspirants a Barcelona

L’Ajuntament de Barcelona ha obert d’ofici un expedient informatiu per investigar si un test psicotècnic de les oposicions de la Guàrdia Urbana és el mateix que s’havia fet servir en la formació d’alguns dels aspirants. La investigació sorgeix de la queixa feta pels sindicats CCOO i UGT, que han denunciat aquesta possible irregularitat.

El consistori vol aclarir si és cert i ha informat que n’informaran el tribunal perquè faci “les actuacions necessàries”.

Les proves d’accés al cos van començar ahir dissabte amb el percentatge d’aspirants dones més alt de la història: un 32%. Es vol assolir els 3.500 agents i per això hi ha 259 places per a 4.827 opositors.

1 pensa en “Escàndol a l’Ajuntament de Barcelona: Investiguen irregularitats en oposicions

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.