Barcelona descontrolada: Milers de persones desallotjades per botellons malgrat que els polítics van dir que “només passarà durant 1 setmana”

Comparteix la notícia

Les platges i passeig del Born de Barcelona han tornat a ser els llocs més concorreguts, i no hi ha hagut detencions ni denúncies

Mossos a Barcelona

Mossos a Barcelona

Comparteix la notícia

Les platges i passeig del Born de Barcelona han tornat a ser els llocs més concorreguts, i no hi ha hagut detencions ni denúncies

Un total de 3.871 persones han estat desallotjades de diferents carrers, places i platges en una nova nit de ‘botellons’ i aglomeracions a la ciutat de Barcelona, segons ha informat l’ajuntament de la capital catalana.

Es tracta d’una xifra inferior al cap de setmana passat, quan van ser prop de 5.000 els desallotjats per Guàrdia Urbana i Mossos d’Esquadra a Barcelona durant la nit de divendres a dissabte.

Les concentracions més nombroses s’han tornat a produir al passeig del Born, al passeig de Lluís Companys i al front marítim, especialment a les platges del Somorrostro i de Sant Miquel. No hi ha hagut però ni detencions ni denúncies, en una nit que s’ha qualificat de tranquil·la i “sense incidències”.

Website | + posts

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.