
Barça, Instagram
El Barça ha d’incorporar un reforç d’última hora
El partit entre el FC Barcelona i el Vila-Real va ser un enfrontament boig. Un matx d’anada i tornada que agrada l’aficionat però desespera els entrenadors. Resultat final 3-4 i això que els blaugranes es van avançar 0-2 en el marcador i els groguets van aconseguir situar-se 3-2. Gavi, Frenkie de Jong, Ferran Torres i Robert Lewandowski van ser els encarregats de marcar per part dels catalans. Juan Foyth, Alex Sorloth i Alex Baena ho van fer per part dels castellonencs.
Lamine Yamal va sortir en l’onze inicial i Ansu Fati no ho va fer fins a la segona part. De nou, el jove futbolista va demostrar tenir nivell per vestir la samarreta del Barça i, fins i tot, per fer-ho de titular. Així, van créixer els dubtes i el debat sobre si el ’10’ ha de continuar al vestidor o, si arriba una bona oferta, s’ha d’acceptar.
El 31 d’agost tanca el mercat d’estiu i els clubs no podran fer moviments fins al gener
Però qui va gener més dubtes va ser Sergi Roberto. El capità, que va renovar in extremis i que té contracte fins l’any 2024, va errar molts un contra un i els extrems groguets el van portar de corcoll. D’aquesta manera, amb un mig del camp molt poblat amb noms com Ilkay Gundogan, Oriol Romeu, Frenkie de Jong, Gavi, Pedri… tot fa pensar que el seu lloc serà la banqueta.
Amb Ronald Araujo lesionat i amb un Jules Koundé que és més central que lateral, queda clar que el FC Barcelona hauria d’incorporar un lateral dret. El preferit és Joao Cancelo, del Manchester City. El problema: el preu. Amb contracte fins l’any 2027, segons Transfermarkt, té un valor de mercat de 50 milions d’euros.