El Barça troba un patrocinador per aquesta part de la samarreta: I paga molt bé

L’arribada de Xavi al Barça porta bones notícies quant al patrocinador

Comparteix la notícia
Joan Laporta

Joan Laporta

L’arribada de Xavi al Barça porta bones notícies quant al patrocinador

El FC Barcelona necessita fer caixa com sigui. Amb la pandèmia, sumada a la pèssima gestió de Josep Maria Bartomeu, cal afegir-li la sortida de Leo Messi, que va provocar una davallada d’ingressos procedents de la publicitat i de la venda de samarretes. Ara, amb l’arribada del nou entrenador, Xavi Hernàndez, s’espera que la imatge del club millori i algunes marques decideixin estampar el seu nom a la samarreta.

En aquest sentit, el Barça ha rebut una important oferta per estampar una marca comercial a la màniga de la samarreta. Estem parlant de Chiliz, els creadors de Fan Tokens i de la plataforma Socios.com. Segons ha explicat Mundo Deportivo, la marca serà la substituta de Beko, que ha s’ha apartat com a patrocinador del club i no continuarà els propers anys.

Beko acabava contracte la temporada passada però va acabar renovar per un any més, amb una rebaixa del 50%, passant de 19 milions d’euros a uns 10 i centrant-se només en la roba d’entrenament. Era molt important per a la Junta directiva de Joan Laporta trobar una altra empresa potent que assegurés l’entrada de diners al primer equip.

Aquesta serà la primera setmana de Xavi com a entrenador del FC Barcelona. El terrassenc va demostrar la seva il·lusió i les seves ganes de treballar durant la seva presentació com a nou tècnic del primer equip. L’afició també està molt esperançada en la seva arribada.

Comparteix la notícia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Amb la col·laboració de:

Edita
Change privacy settings