
L’arribada de Xavi al Barça porta bones notícies quant al patrocinador
El FC Barcelona necessita fer caixa com sigui. Amb la pandèmia, sumada a la pèssima gestió de Josep Maria Bartomeu, cal afegir-li la sortida de Leo Messi, que va provocar una davallada d’ingressos procedents de la publicitat i de la venda de samarretes. Ara, amb l’arribada del nou entrenador, Xavi Hernàndez, s’espera que la imatge del club millori i algunes marques decideixin estampar el seu nom a la samarreta.
En aquest sentit, el Barça ha rebut una important oferta per estampar una marca comercial a la màniga de la samarreta. Estem parlant de Chiliz, els creadors de Fan Tokens i de la plataforma Socios.com. Segons ha explicat Mundo Deportivo, la marca serà la substituta de Beko, que ha s’ha apartat com a patrocinador del club i no continuarà els propers anys.
Beko acabava contracte la temporada passada però va acabar renovar per un any més, amb una rebaixa del 50%, passant de 19 milions d’euros a uns 10 i centrant-se només en la roba d’entrenament. Era molt important per a la Junta directiva de Joan Laporta trobar una altra empresa potent que assegurés l’entrada de diners al primer equip.
Aquesta serà la primera setmana de Xavi com a entrenador del FC Barcelona. El terrassenc va demostrar la seva il·lusió i les seves ganes de treballar durant la seva presentació com a nou tècnic del primer equip. L’afició també està molt esperançada en la seva arribada.