
Josep Maria Bartomeu
Més factures sospitoses del Barça pre Laporta
Les irregularitats de la directiva del FC Barcelona liderada per Josep Maria Bartomeu encara no s’han acabat. La investigació segueix en curs i han aparegut noves facturacions de l’època nobitaire. Sobrecostos, serveis inexistents. Totes unes presumptes irregularitats que els exdirigents del Barça hauran d’explicar.
Tant és així que algunes d’aquests documents de facturació mostren sobrepreus al voltant dels 50.000 euros. És a dir, suposen més del 50% del que tenien pactat. Els departaments més afectats són els de Comunicació i Màrqueting així com l’Espai Barça. Tots aquests, presumptament, haurien inflat aquests documents o haurien fet per serveis inexistents.
“Estan sortint coses que haurem de resoldre, algunes preocupants, altres sorprenents i altres complicades, però que tenen solució. Serem transparents al màxim, perquè el que ens estem trobant s’ha d’explicar”, va manifestar Laporta en roda de premsa.
Segons s’ha publicat recentment a la premsa, algunes empreses van arribar a cobrar 6.000 euros mensuals per feines ja fetes. A Goal comenten que empreses catalanes i alemanyes van ser contractades per fer exactament el mateix, el que suposa duplicats de feines sense cap tipus de justificació.
S’investiga que algunes de les tasques contractades anaven dedicades a aquest Espai, però els responsables ho destinaven a altres àrees amb la finalitat de no incrementar el pressupost del macroprojecte. Per posar un exemple, l’Espai va ser xifrat en 600 milions d’euros. Després es va parlar de 800 milions d’euros.

2 pensaments en “Apareixen al Barça noves factures i contractes fake de l’època nobitaire”