
Erling Braut Haaland
Els dos cracks s’allunyen del Barça
L’acomiadament de Ronald Koeman ho ha precipitat tot al Barça. La situació era insostenible i calia un canvi abans no fos impossible fer un canvi de xip per salvar-se la temporada. Per ara a la banqueta hi ha Sergi Barjuan però el seu primer partit no ha estat un èxit. El Barça no ha pogut derrotar a l’Alabès al Camp Nou. Un empat a 1 malgrat avançar-se en el marcador. La defensa continua fent aigües i als jugadors els falta molta confiança.
Els joves no ho poden fer tot i per acabar-ho d’adobar, Piqué s’ha lesionat i el Kun Agüero es va desmaiar. És innegable que al Barça li cal una gran renovació. Però no serà fàcil. Per una banda s’ha d’alliberar massa salarial (els capitans, Coutinho i Umtiti són els principals candidats en aquest sentit), de l’altra aconseguir alguna bona venda (Ter Stegen i Frenkie de Jong podrien ser les sortides més destacades) i finalment aconseguir fitxatges a cost 0 o a un preu relativament assequible.
Només hi ha diners per un fitxatge potent i el nom escollit és el de Haaland. El noruec sortirà del Borussia de Dortmund per 75 milions d’euros. El F.C.Barcelona podria fer un esforç econòmic per l’arribada del jugador però el problema ara és un altre. L’ambient al club no és bo i la desmotivació dels jugadors, juntament amb els lamentables resultats de l’equip espanten Raiola. A aquest ritme el Barça tindrà problemes per classificar-se per la Champions i és evident que un jugador com el noruec vol jugar a un equip top d’Europa.
L’altre jugador que vol el Barça i que té a Mino Raiola com a representant és Paul Pogba. El francès acaba contracte amb el Manchester United i vindria gratis. Caldria pagar, això sí, una bona prima de fitxatge, comissió per a Raiola i un bon sou pel jugador però la situació és similar a la de Haaland. Malgrat la seva bona relació amb Joan Laporta, amb això no n’hi ha prou i el representant mira pels interessos del seu representat.
Això sí, tot podria canviar si Xavi Hernàndez arriba després de l’aturada de seleccions i redreça la situació. Això podria fer canviar d’opinió Mino Raiola. Fins i tot el nou entrenador del Barça podria parlar amb els jugadors per convènce’ls del seu fitxatge pel club català.
2 pensaments en “Molt males notícies per al Barça: Ni Haaland ni Pogba per aquests motius”