![[VÍDEO]: Joan Laporta va al concert de Dani Martín i passa això](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/07/Joan-Laporta-3-1024x573.jpeg)
Joan Laporta
El Barça posa fil a l’agulla i comencen a sortir jugadors
El FC Barcelona està treballant per aconseguir la sortida d’alguns jugadors que no tenen la confiança de Xavi Hernàndez i a qui se’ls ha recomanat fer les maletes i buscar una alternativa. Un d’ells és el porter suplent Neto Murara, que ha tingut molt poques participacions des que va arribar i l’equip tècnic confia en Iñaki Peña com a segon de Marc André Ter Stegen.
Neto finalitza contracte l’any 2023 i el Barça està disposat a donar-li la carta de llibertat amb l’objectiu de facilitar la sortida. La prioritat és estalviar-se el seu sou i continuar alliberant massa salarial. Un dels equips més interessats és el Real Celta de Vigo. Ambdós clubs han arribat a un acord i ara només falta el vot afirmatiu del jugador. Una altra opció seria marxar cedit en aquest últim any de contracte.
La idea del Barça és que el Celta assumís bona part de la fitxa de Neto i el club aportés una quantitat addicional per arribar a la fitxa que figura al contracte de Josep Maria Bartomeu. El seu salari és alt, de manera que el brasiler hauria de renunciar a percebre un milió d’euros. Els documents estan tots preparats i només falta la signatura.
El problema és que Neto, igual que Riqui Puig i companyia, no està disposat a fer cap favor al FC Barcelona i vol continuar cobrant el mateix salari. Prefereix seure a la banqueta del Camp Nou (o a la graderia) i cobrar el sou actual abans que sentir-se futbolista i defensar una porteria. És una visió poc oberta, ja que per guanyar més diners ara, en pot perdre més endavant, si cap equip vol un porter que ha perdut experiència i joc.
Els gallecs el reclamen amb insistència perquè el necessiten per preparar la nova temporada. Consideren que és un porter que pot encaixar a la seva plantilla.